Prov..

Hej♥
Fett stolt jag är,kändes som om det gick bra på provet! :D
Tycker jag förtjänar bra betyg,hehe..
Tror vi får tillbaks provet på fredag,får se då.
Hoppashoppas annars har jag varit värsta pluggisen i onödan..! :O
Men på fredag är det no-"diagnos" (prov). :O
Sen på torsdag nästa vecka är det so-"diagnos" (prov).. :O
Huhuhu vaaaarför vaaarför måste dom vara så elaka och ge oss prooooov helatiden?! :O
Dessutom envisas dom med att säga "diagnos" även fast dom menar PROV.
Bara för alla inte ska bli så rädda haha ;)
Men jaa ska väl snart åka hem,är hos Anosha och pluggar till typ allt.. 
DUKTIGA BARN :D
Men aa bloggar när jag bloggar helt enkelt,PUSS♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0