♥Gσ∂ נυℓ♥

God "morgon" alla besökare!♥
Idag har jag firat lite jul på morgonen och sedan åkt till skolan.
Ni undrar säkert vad jag har gjort i skolan,när jag firar jul??
Haha men skolan slutade faktiskt så sent som idag :p
Det känns fett skumt att åka till skolan samma dag som "Julafton".
Men det funkar ju också xD
Nu tänkte jag bara slänga in ett litet snabbt inlägg,och uppdatera läget.
Men imorrn så ska jag till pappa,och sen ska vi åka till Säffle. (i värmland)
Jag vet inte om jag kommer kunna blogga undertiden men ska försöka från mobilen.
Dock blir det då inga bilder men det får ni leva med.♥
Jaha,det var det.
Dagens Diss:
Blir ni irriterade på alla vuxna som proppar i sig massa mat,klagar över att dom e mätta,
och sen fortsätter dom att äta i tre timmar till??
Det är jag!!!!
BLÄ!!! Ät tills ni är mätta och sluta sen. (ät helst inte i tre timmar)!
Haha,det var dagens diss.
Jag har inte kommit på ngn "hiss" ännu... ;P
Nu ska jag strax kolla på "Nu är det jul IGEN 3":D
Ngn som vet om den är bra??
Hoppas det!♥
Men iallafall så fick jag lite julklappar imorrse,men bilder på dom får ni Imorrn,om jag hinner.
Har säkert massa mer att säga,men jag kommer inte på ngt nu så:
PussPuss♥
Eran Linda♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0