Hehehehehej!!!!! ♥

Hεζ!♥
Ι∂αg hαr ζαg ιη†ε gζor† ηg† spεcιεll†...
Σllεr ιαƒ ηgε† som ãr ιη†rεssαη†.
Mεη ηυ κοmmεr lι†ε þιl∂εr:




Lονα †ιll vãηs†εr oςh Aηοshα †ιll hõgεr♥
Hαhα!♥
Mιη mαmmα såg ∂εηhär þιl∂εη ºςh †γςκ†ε α†† Loνα ναr ζㆆεlικ mιg ηãr ζαg gζõr sαmmα mιη...
S†αςκαrs Loνα!!!
hehe!
jag orkar inte skriva sådär längre men men... xD
här kommer några bilder från igår när vi klädde julgranen...:
molly... xD
(Vill ha en systemkamera!!!!)
mina två favvofärger på julgranskulor :)
skitsuddig bild men det är hela granen (med glitter)
söt♥
ljus
men det var alla bilder för just NU men sen (när jag har lyckats städa mitt bombnedslag till rum),
så kan ni få bilder på dagens Outfit (fast idag är den ful så ni e beredda)
ni kan få bilder på hela mitt hus om ni vill.
fast inte i mamma o davids rum,för där ligger det julklappar XD :D
/linda♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0