hej alla glada!!!!!!!!♥

Hejsan!♥
Kollade just statistiken och det går ju bra för min lilla blogg. :D
Jag trodde att jag hade ca 1-3 besökare per dag,men jag har ju många fler!♥
Kul att ni gillar bloggen :)
Men nu till något annat:
1.en bra nyhet.
2.en tråkig nyhet.
Vi tar den dåliga först så blir den roliga 73% roligare xD
Den dåliga nyheten är att jag inte kommer att kunna visa er mitt rum/hus på bloggen idag.
Det för att jag har verkligen superstökigt i mitt rum (om ni vill veta) så jag kommer inte kunna fota och så,
det blir ju lite pinsamt att visa upp sitt rum för första gången när det är stökigt :()
Ja,jag vet,jag borde inte behöva städa,det borde ju igentligen vara snyggt iallafall X)
Men nu är det inte det,så ja,STÄDDAX!
Men nu till det bra nyheten (nyheterna igentligen)
1. Det är bara 11 dagar (med idag) kvar tills jag åker till Thailand :D
Gud vad skönt det ska bli!! :)♥
Nu till Glada Nyheten nr.2:
Det kommer nog att vara snö på Julafton (iallafall hos mig)!!!!
Haha nu vet jag inte om det var sådana nyheter ni ville veta men aja ;P
Ja,eftersom ni inte får bild på mitt hus idag så kan ni få en liten bild på Dagens Middag iallafall:
Haha oj,på bilden såg det inte såååå gott ut men det var det,som tur var :)
Altså,Dagens Middag var... köpta pannkakor från Willys! (?)
Haha i min familj är vi ganska många,så det tar jättelång tid att steka pannkakor,så vi köper för det mesta.
Men oroa er inte,det är nästan det enda som vi äter som är "köpmat". (OBS! Det är hos mamma)
Men jah kom på en god nyhet till som jag kan dela med mig av:
Imorgon i skolan så ska vi bara städa och kolla på film!(enligt veckobrevet)
Det låter kanske tråkigt att städa men det är nog ganska okej om man jämför med en vanlig dag.
Jag har tyvärr ingen aning om vilken film vi ska se,men det får ni såklart veta efter skolan,
för då kommer jag såklart blogga!♥
Förresten,visste ni att sådnadär Uggs som är väldigt populära i Sverige,faktiskt är innetofflor i Spanien?
Jag trodde inte på det först men så är det. :O :)
Hur som helst så står det ett par Uggs i mitt rum nu. :)
Dom är typ ljusbruna med en vit "fluff" kant på.
Det är igentligen Metas,men jag får låna dom.
Haha oj,nu måste jag städa så vi hörs (kanske senare) :)♥
PussPuss på er :)
//Linda♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0