Hej och välkommen till Världen!

Hee-eeeej!!!
Tidigare idag la jag ut ett inlägg när jag va hos Nicolina,innan frukosten,(som vi kom en kvart sent till). xD
Haha jamen det bara blev så...
Men hur som helst så har jag städat mitt rum och det är redo att bli visat här på bloggen...
men först lite (många) bilder från dagen på roliga (not) saker:
hos Nicolina...
min nystädade bänk i skolan...
...men sedan la jag dit några av mina favvosaker,och då blev den inte lika fin...:
haha som ni ser är det lite skumma saker...
Klackskon är faktiskt ett läppglans!
det kan ni se på bilden nedan:
(detta är undersidan av skon)
en annan cool och ganska kul sak är denna ↑
Det var det "djävligaste"!!!!!!!!
Haha guuud vad jag vill ha det! (och mobilen)
Det är Lovas vita Iphone som hon har köpt detta skalet,med små och "söta" djävulshorn!
Hahaha här är Estelle (som är Natalies tvillingsyster) och Lova.
Estelle är hon med den gråa tröjan och Lova med den randiga...
Här är Melika!
Tillbaka i skolan efter typ enochenhalv veckas hemma och sjuk. ;P
(uttalas: Melika som det skrivs,fast inte Meliiiiika utan bara Melika)
hahahha! (förlåt Razicka) här är iallafall Razicka ;)
(Man uttalar det "Rassika" typ)
och här är Elle!
Nu ska jag förklara hur man säger det: Man säger inte "elle" utan som om du skulle säga "ett L" (utan "ett")
Om ni inte förstår så skitsamma :)
Men nu en bild på Dagens Lunch:
(det var inte så gott) men det är iaf spagetti med köttfärssås :S
det var lite om dagen,men det kommer komma ett inlägg till lite senare.
(med Outfit och bilder på huset)
Hahaha nu ska jag fixa det sista  inför julfirandet imorrn.
PussPuss
//Linda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0