Hej!...!♥

Idag har jag "tid" att blogga! :D
Äntligen så ska jag uppdatera lite... xD

Asså sorry för dålig uppdatering men det kommer tyvärr fortsätta (tror jag)...
jag har ganska mkt att göra inför julen och nyåret som kommer.
Shit vad fort det går!
asså det var ju nyss "nu är det jul om en månad" och nu är det liksom en vecka kvar:) (nåja nästan)
men iaf så gik det jättera på juluppvisningen med dansen :)
har ingen färska bild på den men kanske om mamma fotade lite xD
bara så ni vet så körde jg så hårt så att jag blev sjuk så att i månd,
tisd,onsd,och torsdag så var jag hemma och var sjuk :(
blä  att vara sjuk det är så  trist!
men nu ska jag köra spelet twister med freja och sen blir det tacos till middag. Muuums!
bara så ni vet så har jag en gubbe på det engelska msp (moviestarplanet.se)
och jag e fett populär :) :D jag heter Loka 0113  (engelskamsp)bara så ni vet ;)
annars (svenska msp)är det Likes Afrika som gäller (och smäller) xD
så ni vet bara liksom :)
nu ska jag bara spela och mysa med min underbara familj och ha det gött :)

Vill bara hedra min bonusmamma Katarina som alltid sätter andra i första hand,
och har varit hemma med mig denna vecka,och skött om mig :)
 Hoppas du ser detta PUSS PÅ DEJ!!!♥ Krya på dej :)
nu ska jag mysa så ha det bra♥


/Linda :)




Kommentarer
katten

Tack älskade lilla bonusdotter, nöjet var på min sida och jag hade bästa sällskapet när jag var hemma sjuk, <3

2011-12-16 @ 21:14:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0