hejsan sötnosar! :)

Hej!
Idag så har jag typ inga speciella planer för dagen så jag tar et' som et' kommer xD
Haha nee men jag ska typ köpa "snacks" sen ist för godis... vi får se vad det blir för ngt <3
Kanske kakor el ngt annat onyttigt xD
mm om ni nu är intresserade så kan ni få veta att min bonusfarmor och banosbonusfarfar
(som är min bonuspappas/Davids bonuspappa)
jaa ni kanske inte fattar men det gör inget,iaf så har dom kommit till sverige från spanien.
Självklart kan dom svenska men nu har jag lite nytta av spanskalektionerna xD
jaa men nu har jag lite dåligt samvete (men bara lite,inte så mycket) för att jag borde gått ut med molly,men hon är ifrs inte heller så jätteförtjust i regn så haha vi får väl se...
MM men ska gå ut med henne snart,med paraply såklart!!! I love umbrella!!!!!! ;) xD
men inga bilder idag eller jo en gammal men det gör inget kanske :) kolla ner;
så,ett lite roligare inlägg.
Intresset ökade just med 38 %... hehexD
mm en till då blir det ju hmm typ 76% eller??
en till jajg saknar att träna balett :( aja såg felstavningen men jag orkar inte rätta den nu så haha
//ses linda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0