Hejsan!♥

Nu är jag hemma efter en låååååång dag♥
Idag har jag gjort 4 speciellt roliga saker och har därför inte hunnit updatera förrän nu...
1.tagit vaccinsprutan
2.köpt nya vinterskor
3.ätit pizza (tjock jag vet xD )
4.och den sista kommer jag inte ihåg nu...
jag kanska kommer på den sen men nu ska ni få lite bilder:


här är min (något ömma) men mestadels kittlande arm... xD



sorry men när jag kom på att fota pizzan var den typ slut... XD



och här mina fina skor!
haha dom är lite finare i värkligeheten...


aa det var dagens bilder men imorrn kommer jag nog att updatera bloggen lite sent.
Jah ska ju hem till mamma :D
aa men så ni vet XD

kollade ni på julkalendern imorrse?
Om ni vill veta vilken tid den går så e det 07:15
jag hinner precis se den innan jag går :D
(den slutar typ halv)
även omden inte e bästa ever kommer jag se den iaf det blir så mysigt <3

aa men har ni chokladkalender??
jag har det fast jag har godislöfte tills nyår*
och får ju inte äta godis...


...så jag lägger dom i en liten burk till nyår XD hahhaha :D

Nicolina:- Har du julkalender?? O.o
Jag:- Jaa! tror du jag tänker slänga mina julchokladar eller??? :O xD

* Jag har bestämt (sen i Jan - 2011) att ha godislöfte ett år,
men det lyckades endast till påsken,men sen dess har jag inte ätit en endaste godis!
Haha jag är typ värta godisgrisen (i vanliga fall,då) xD
oj kramp i armen O.O :/
aa :'(
jaa men det var typ dagens "saker" som är "rellevanta" (Annas favvo ord) XD

mm men dagens måste (engelskaläxan/spanskaläxan) gör sig inte av sig själva♥
ses imorrn!

//Linda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0