Hejsansvejsan!☺

Idag har jag inte direkt gjort ngt speciellt alls.
Absolut ingenting.
Eller jo.
Jag tvingade hela familjen att till Lidl för att köpa godis.
Anledningen till att vi inte åkte bil var att det var smockfullt på parkeringen.
Tillochmed på Lidl.
Jag köpte inte så mycket godis för jag  var inte så sugen.
Eller jo men jag hadde liksom hela julkalendern + en chokladtomte + och en sorts cocoschoklad hemma.
Jag köpte bara för 6,90 kr så ni kan ju föreställa er själva hur "mycket" det blev. xD
(Observera att det var på Lidl)
Hehe mm...jag längtar till "nästa år"!!!
Men jag är sjukt hungrig och min mage kurrar oavbrutet.
Det låter väldigt tjockt,men faktum är att jag imorrse åt en halv skål mjökl med mysli (eller hur det stavas),
och sen dess har jag inte ätit någonting.
Igår vägde jag mig och lade märke till att jag gått ner ett kilo.
Undrar Verkligen varför?? xD
Hehe...
Mamma skulle nog bli arg om hon visste... ;)
Men det hon inte vet dör hon inte av...
Ja det var typ det men nu tänkte jag snart fråga om jag kan ta en macka elr ngt,
för jag orkar inte vara hungrig längre.
Men innan dess ska jag bara säga att:
Detta kanske blir det sissta inlägget innan jag åker till Thailand.
I alla fall vill jag bara säga att jag hoppas ni har en jättejättefin Nyårsafton,
och att ni tillbringar ersissta tid i  året 2011 med era nära och kära.
Jag vill sända en tanke till alla barn som har det jobbigt på något sätt och hemlösa,
och hoppas att det blir ett bättre år 2012.
Hoppas att ni har haft ett i alla fall någorlunda bra 2011 och att ni har många fina minnen,
som ni kan tänka tillbaka på.
Jag vill tillägna en tanke till alla som gått bort under året.
Jah tänker nu på min första hund Sannie,som dog på lucia 2007 eller 2008.
Saknar henne som bara den,men jag har ju Molly,en underbar glädjekälla här hemma.
Vid denhär tiden förra året hade vi inte henne.
Då var hon en bara några veckor gammal pälsboll.
Nu ska jag inte göra detta till en snyft-text,men tänk ändå lite på ovanstående.
Nu vill jag tillägna en tanke och ett Hurra för er,mina kära läsare.
Här kommer det:
Hurra!! Hurra! Hurraaaaaaaa!

Tack för att ni har följt bloggen ,

hela slutet på 2011!

Tack för att ni finns!

Och ett tack till:

->Anosha

->Cornelia

->Doruntina

->Elin

->Elle

->Lova

->Melika

->Natalie

->Nicolina

->Razicka

och till mina föräldrar + bonusar

för att ni har varit så BÄST hela året helt enkelt!


PussPuss och ha en bra Nyårsafton!


((Linda














Kommentarer
Anosha

Tack desamma sötnos hoppas du får det bra i thailand biga pöözzzzar :)

2011-12-31 @ 19:50:21
URL: http://myworldspace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0