Hemma hos mamma♥

Heeejsan!
nu har jag "landat" hemma hos mamma.
Jaja skööönt med helg!
ca 19:00 ska jag på middag hemma hos min låtsasfaster ♥
:D
Det ska bli kul :)
Haha men så ni vet så orkar jag inte lägga upp ngn bild idag för jag....
...bara pallar inte det nu xD
Men haha kollade min statistik idag och det var bara 1 prson som kollade idag ;(
haha aja det är deras problem :D
(som mest har jag haft 21)
Haha löjligt lite men min blogg är inte sååå gammal :D
Kommer ni ihåg att jag skrev i förra inlägget att jag la min choklad i en burk??
iaf så har jag en hos mamma me ♥♥

Kommer maybye kolla in här senare för att blogga lite men antagligen inte xD
hehe...
jag kommer kanske att bli uppflyttad en grupp i dansen för aa jag vet inte vrf men det ska bli kul :D
då kommer jag få dansa street också ♥
Lova (en as-nice tjej som e ny i min klass) dansar också street men inte på Base23

menmen ;)
xD
nu tjatar freja så vi ses

/Linda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0