Julen är här!!!!!♥

Hello!
SNART ÄR JULEN HÄR!!!!!! 
Asså guuud vad  jag dyrkar julen! I ♥ X-MAS
Men det vet ni nu :)
Iaf så idag i skolan så fick jag "innan-riktiga-julen-julklappar" av mina kompisar Nicolina och Razicka.
Men gud jag fick värsta dåliga samvetet eftersom att jag inte ger dom ngt nu direkt,
men dom kommer ju såklart att få när jag kommer hem från Thailand! 
(och alla andra jag umgås med) 
OMG det är bara typ 13 dgr kvar nu :)
Föresten glömde jag säga förra gången som jag bloggade att jag tog ett drickbart vaccin som heter Ducoral...
Om ni inte redan visste det så kan jag berätta att det är för alla sorters olika magsjukor och annat man inte vill ha :)
Det smakar som om man har hällt gammalt, sockrat ,
avslaget (lite bubblor), vatten i ett glas som man inte sköljt ur ordetligt så att gårdagens Fanta låg kvar i botten. :S
Inte så jättegott men det luktade godare än det smakar iaf ;)
Tur det xD
Sen ska jag väl se på julkalendern,och lyssna på radiokalendern :D XD
Asså tyck vad ni vill men jag kommer i julstämmning då iaf :)
Igår så "jagade" jag julgran med familjen (utan mamma :()
Vi hittde iaf en fin gran som nu står i garaget :)
Vi ska ta upp den senare och klä den ;)
Ni ska nog få se lite bilder då om min kamera int har slut på batteri :()
Idag på Gympan dansade jag fett nice xD
Vi skulle leka ngn sugig tråk lek men jag dansade till musiken ist xD
Asnice :)
Men men  nu ska jah visa lite bilder,innan jag hjälper Freja med att lägga upp lite bilder på sin blogg.
Kolla gärna den :)
Den heter Frejassuperblogg.blogg.se
Men nu orkar jag inte skriva så nu blir det bilder :D

B I L D E R :



Mango Body Butter av Nicolina
GUD ÄLSKAR DEN!!! KÖP! DEN ÄR ETT MÅSTE!!!





En fin sten





Ansikts mask av Nicolina
Tack


Alla presenter av Nicolina


Alla mina kompisar kommer få julklappar när jag har varit i Thailand. (även ni som inte gav mig)
Dax att hjälpa Freja med hennes blogg :)

PÖSSPÖSS

LINDA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0