нєנѕαη αℓℓιнσρα♥нєנ

нєנѕαη αℓℓιнσρα!♥
Det var länge sen som jag lade ut en bild men det har varit lite stressigt...
OMG om typ 21-20 nåt dagar reser jag till Thailand!!!!!!!!
Haha och på måndag har jag julshow på Maximteatern...!♥
längtar...
Idag har jag kommit till pappa och vi ska starta veckan med en mysmiddag.
Kinaresturangen runt hörnet... mums!
jag ska nog lägga upp en bild på maten om min kamera inte har slut på batteri såklart...
ye det var typ kvällen.
Eller aa om ni nu skulle (vilket jag inte tror) vara det minsta intresserade av min skola,
så kan jag väl säga att jag tror att spanskaprovet och soprovet gick iaf ganska bra...
Fast engelska läxförhöret hade jag glömt men sånt händer väl... xD
Jaja
Vet ni min mamma trodde att alla kunde stå på händer!!!
verkligen ALLA
hon blev jätteförvånad när jag sa att intea´alla kunde...
Jag är en av dom som inte kan xD
eller jo men det var gympalärarnas eget fel...
hon tog inte emot så jag blev typ asrädd och ramlade på huvudet i typ 3an eller 4an...
men nu har jag bestämt mig.
Man måste väl kunna stå på händer! O.o
hehe hitills går det ganska bra jag kan typ stå lite lutad mot en vägg...
innan jag tror att jag ska ramla och börjar skrika "hjälphjälpjagbryternackenochdööööööööör!!!!" xD

oj vad konstigt ämne jag kom in på men aja xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0