Sorry,men...jag ska bara säga...

OBS!!
Detta är ett gammalt inlägg från iggår som jag glömde att lägga ut!!!!!!!!
Hej alla mina kära läsare!
Tyvärr kommer jag inte att kunna lägga upp några bilder på mitt rum/hus idag.
Jag har aldeless för mycket att göra här hemma för att hinna det.
Dessutom så tar min data typ 5-6 minuter på sig att lägga en bild.
Så det tar liksom tusen år att lägga upp fem-sex bilder.
Och mitt hus består av ca 9-11 rum så det tar lite för lång tid.
Men jag lovar att lägga upp dem så snart jag har möjlighet,
och det kan bli så sent som nästa gång jag är hos mamma.
Förvänta er inte bilderna på ett bra tag,för annars blir ni besvikna.
men bilder på mina bästa julklappar kan ni nog få.
(Om jag hinner,bli inte besvikna om jag inte gör det.)
Ville bara säga tack för att ni är så duktiga läsare!
Redan kl 14:45 så hade jag 9 läsare! (nu är det långt över)
PussPuss på er! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0