Bild kanske om jag kan göra rätt xD


fan vad nice jag kunde!!
bara så ni vet så e jag den stora klumpiga brevid en av mina bästa bästisar


denna togs för ca ett år sen min ssyster ser lite fail ut men jag e det blona fast jag har inte lugg längre så ni kan ju föreställa er min kalufs själva xD


gu vad dålig bild men min hund förra året (valp) nu e hon större mmen jag har inget färsk bild nu


kattens favvo plats ever (förutom min säng)


ganska ny bild av molly min hund


haha ful men aja orkar inte ta bort den


oj vad konstig men asså jag har ingenm bild där man ser hur långt mitt hår egentligen är
mitt hår är helt enkelt till min rumpa xD

(domhär bilderna är tagna för aslänge sen)


haha nöööööööörd men aja

/linda xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0