Hejsan!
Idag har varit en bra dag och det har vart lungt i skolan. :D
Det bästa idag är: Dansen!♥
Det sämsta idag är: Att komma hem sent sen...

AA som ni vet så har jag dans idag och det ska bli kul.
Hoppas vi slipper göra massa amhävningar och situpps idag ^^
Det kommer vi nog behöva göra men skit samma ;P
A men jag kommer nog ganska snart (hoppas jag) kunna gå ner i spagat...
Jag är jätte ovig i splitt (men det går i min släkt) men spagat är jag ganska nära på :D

haha ska kolla om jag kan fota det sen,om jag lyckas... xD
Jag kommert nog inte kunna blogga så mkt mer idag men jag bloggar iaf nu :)
mm men jag ska typ byta om till balettdräkt nu så vi ses ellernej inte nu det kan jag göra senare... xD
Nu ska jag in och nööörda mig lite på MSP ;P

jaja vi ses om en stund xD

//Linda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0