Fail ♥

Haha!


Ni såg väl att jag skrev "nu ska jag se CSI"?
Aja det tog iaf precis slut när jag kom xD
Buhu!
Nä,nu kan jag ju blogga istället :D

här kommer lite bilder på dagens middag:



Biff med...



Potatoes... xD

och...



och såsen!!!

Alltså: dagens middag bestod av: biff som är hemmamald (nåja i Säffle),
och potatis från affären,
och sist och godast gräddsås med hemmaplockade kantareller!!!
(Grädden är från affären xD)
Imorrn är det dags för Balett!!!!!

Yeeey!!!
DANSA ÄR BÄST!!!! :D

jaja nu ska jag göra dagens "MÅSTE" (som tyvärr är läxor och inte sova)
xD

Haha ses :D
(imorrn kanske jag inte hinner updatera bloggen ifall jag dansar,
min sång börjar 17:45 och min dans är efter det och slutar 20:35 typ :O

bajsa på er!
nej gör inte det föresten för då får ni ingen kramizz ;P
ses

/ Linda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0