Farmor<3

Hej!
Idag kommer en snabb liten uppdatering av läget:
Jag är: nästan lite sjuk :(
Jag tycker: att det blir kul att komma till farmor iaf:)
Jag älskar: Er! <3
ja men jag ska iaf åka till farmor och min fasters resturang.
Vi ska typ julpynta lite och göra köttbullar (ååååå dom e så goooa!!) och småkakor:)
sorry men jag har faktiskt inte så mycket att säga...
eller jo: F*n vad skönt med helg!!! ;P
haha aa det har varit en ganska typ stökig vecka i stora drag.
(även hemma ska jag bara säga)
oj nu råkade jag trycka på nån knapp som inte verkade göra nåt och det var väl tur xD
(jag är så otekninsk så det är inte sant (eller jo men ni fattar ;)))
aja jag kommer nog inte kunna updatera förrän imorrn så ni vet.
(haha det e typ ingen som bryr sig men iaf) xD
oj vad många paranteser det blev i dethär inlägget xD
haha
innan jag skaffade bloggen så: "skrev" jag liksom blogginlägg i huvudet
haha nördigt men liksom "och?" xD
jaja ses

haha omg vilket tråkigt inlägg xD

(en parantes till bara,det blir så när man e jag)

//jag
oj //Linda såklart xD
<3
;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0