Hemma♥

Hej!
Äntligen hemma efter en lååååååång dag i skolan.
Gud vad hemskt om man inte hade kompisarna!!!!
Gud vad bra att dom finns och att jag träffat dom♥
Tänk om dom hade blivit födda i typ Azerbadjan?
Då hade jag nog inte mött dom någonsin!
(gammaldax jag e men) - Hemska tanke!!!!
Ja ursh! OxO
O.o
Jaja nu ska jag inte gnälla... xD
Jag tjatade på pappa för en stund sen att vi skulle gå till Liljeholmstorget och ta en vaccinspruta XD
Haha det låter sjukt men jag tycker det är kul ;P
Eller inte i skolan för där är dom inte så personliga
där ba: nästa! 1,2,3 och sen trycker dom bara in den :'(
Men iaf ser det inte ut som att vi kommer ta den idag,
för jag tror inte vi hinner,men hoppet är det sista man har i livet xD
Nu kommer lite bilder om jag lyckas xD
Lite EGO men aja ni fattar;)


Hehe... Dagens "måste" xD



Haha min rumpa ser asbig ut men den e inte SÅ stor irl
mitt hår iaf ;)



Vad jag gör på lektionen...
Nä inte bara iaf xD



mitt hår



Ni kan aldrig gissa vad detta är...??



Hahaha nooooob jag eeee!!



Haha bara jag som hatar dom dära ögonen?
ps.det där är skrivet typ det finaste jag kan... xD



jag efter dansen igår...
längtar till nästa...


det var typ dagens bilder och igår och lite sådär.
mmmmm
jag vill ta dendära sprutan för då kittlas det i armen....typ....
:)
fast det vill inte linus (ena bror)
för förra gången så delade vi upp oss i två rum,
jag och katten (min bonusmamma,Katarina) i ett rum och Linus och pappa i ett annat
jag började och det gjorde inte alls ont...men jag kunde inte låta bli att ropa:
-AAAAAJ
det hördes till killarnas rum och Linus började bli lite sådära typ "nervig"
sen var det killarnas tur och jag trodde helt ärligt att Linus skulle grina. xD
Inte för att det gjorde ont,han såg bara helt sräckslagen ut.
en stund senare så gick vi därifrån och efter en stund så sa linus :
- jag känner mig konstig och typ allt snurrar konstigt...
pappa gick och satte sig i en heminrednings soffa med honom tills det slutade "snurra"
sen gick vi och fikade och när Linus fick en stor bit kladdkaka blev han "frisk" igen...
Kände mig elak fast han blev ju frisk så fort... xD
♥♥
jaja vi hörs senare ♥

/Linda♥

Hehe xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0