Hoppas

Hej!
Nu är jag pigg och glad. :)
Så pigg att jag tillochmed anmälde min blogg till att få lägga ut en tävling om Barncancerfonden...
Haha inte för att jag tror att jag direkt kommer vinna men man kan ju alltid försöka xD
-Utan att försöka kan man inte lyckas...
Nä jag bara skojade men typ så är det.
Jag la ut en massa bilder och dom flästa är ifrån förra året.
Jag ska kolla igenom min kamera om jag hittar nått Fresch...
Haha det är inte säkert men vi får se,mitt kamera minne är iallafall helt överfullt xD
Många uppdateringar på kort tid men så kommer det inte att fortsätta vara,tyvärr :(
Imorgon kommer jag gå i skolan (som alla andra dagar jag inte är legig/sjuk) och då
kan ni nog räkna med en uppdatering runt 15-16 för det är ungifär då jag kommer hem.
Jag kollade förbi mitt första inlägg på bloggen och såg att det stod Moviestarplanet.se (Facebook),
och det kan ha missuppfattas som att det är ett spel på Facebook,
men det är heeelt oberoende av Facebook.
Som ni ser har Nicolina,min fina ballerina,fixat headern på bloggen.
Jag är jättenöjd och ser absolut inget som jag vill ändra på. :D
Som ni såg i mitt förrförra inlägg så ska jag åka till Thailand.
Gud vad jag längtar!
jag har räknar dagar månader kvar och det är exakt: 1 månad och 5 dagar kvar (med idag)
Jag räknar varje dag och längtar nästan mer till det än till själva julafton.
Jag kommer inte direkt få några dyra saker i julklapp hos pappa* eftersom det är så dyrt att resa dit.
Nu kom pappa hem md en påse från Wookeriet som ligger en bit härifrån... Mums Suchi!!!
Lägger in ett inlägg senare och förklarar allt som jag har på hjärtat.
Men till dess: Njut av en härlig kväll,låt inte MORGONDAGENS bekymmer störa NU <3
ses
/Linda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0