Jag :D

Hej!
Nu har jag valt att jag SKA blogga :)
jag kommer kanske inte uppdatera SÅ ofta men aja ni får nöja er iaf ;)
Lite fakta om mig är:

Namn: Linda
Längd: 173 cm
Vikt: 51
Hårfärg: haha en blandning ;) mest blond lite mörkare
Hårlängd: extrem xD (ni ska få se!!)
Ögonfärg: lite olika grönblå
oj jag glömde: född 1999 ;P
födelsedag: 13/1
Djur: hund,katt,kanin,ödla,fisk, en 4-del av en häst! Love them all <3
fritidsaktivitet: showdans,balett,sång,teater O.o
Hemma gör jag: sover xD nee jag e med familjen
Äckligaste maten: KÅLDOLMAR :@
godaste: många ;D
status: singel
spel jag spelar på datan: Moviestarplanet.se (xD) (Facebook)
på Msp (moviestarplanet) heter jag: Likes Afrika
Personlighet: haha som jag säger, Teaterapa ;)
Bästisar: 8( sorry om jag glömt nån ;O)
namn på dom: Nicolina, Anosha,Melika,Elle,Razicka,Doruntina,Moa,Natalie <3
vi har gemensamt: garvar hela tiden (larvar oss xD)
Skola: Eriksdalsskolan(OBS!!!! börja inte där!!!!!! i vår klass är vi 49 på två lärare!!!)
Tankar om skolan: Blääää :@
;)

mer kommer om ett tag :)
(ska be Nicolina att fixa en snyggare header (stavning!!) sen xD

/kramizzar Linda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0