Mer om ikväll...

Hej igen!
Nu har jag ätit min super mumsiga suchi<3
Av alla maträtter jag gillar så är suchi på tio-i-topp typ en femma xD
Vad jag menade med "hos pappa" i förra inlägget är att mina föräldrar är skillda.
Från början var det jobbigt men nu är det mest normalt.
Det enda som var jobbigt var när det bara var bråkigt hela tiden.
Jag menar,vad är värst, att hela ens hem är bråk,
eller att bara träffa mamma/pappa varannan vecka?
Det som känns jobbigast med det är nog medans man ska flytta,dela upp saker,och välja ett nytt liv.
Typ ett dubbelliv.
Mina föräldrar skillde sig när jag bara var 5 år,så jag minns inte så mycket. (tack och lov!)
Men dom minnena jag har sitter för alltid kvar,och mina (ev. framtida) barnska aldrig behöva
vara med om något så hemsk,att dom man älskar mest i livet,ställer sig emot varandra,
och man själv ska "välja" en sida att "växa upp på".
Jag lider med er som genomgår sådant just nu.
Men det måste ändå vara jobbigst när man är liten och inte förstår.
Fast jag tyckte såklart att det var (lite) bra,eftersom att jag ville gifta mig med pappa ;)
Oj vad trist för er att läsa detta!
Nu till något roligare:
Thailand!!!!
Gud,ni ska bara veta hur jag längtar!!!
Jag har sparat hela året och min privata semesterkassa inehåller inte mindre än ca 2322 svenska kronor.
Snacka om stolt jag är xD
Jag som är (i stort sett) shoppinggalen!!
Vilken är eran favvoritaffär att shoppa i??
vilken är eran favvomat?

Här kommer ett par bilder:
(lite blandat eftersom jag inte har riktig koll på vad min kamera inehåller) xD



omg älskar denna bild! Min Elvis!
(jag har en bild av en typ identisk katt)


i'ts raining rain,helleluja,i'ts raining rain!!!! xD


hmm..?


Elvis,alltid med öppen mun


min bror failar STORT i en badring... efter båten


även Molly har flytväst


jeg e stolt men den var ju superäcklig!


jag dyrkar kameror


hmmm?


suddig men såååååå sööööt!



mina söööötnosar
en ledtråd till att hitta mig: jag e fuul!



haha mitt hår e lila pga tjtjfesten <3



jättelila...



mitt öga som mest blått



naaaaaw!



hehe...



jag cpar mig lite så kolla inte minen jag gör xD


dagens middag <3

ses imorrn

// Linda

en sak bara:
мαrry cнrιѕтмαѕ ♥
iförtid men "och?"
xD






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0