Sorry...

hejsan!
nu är jag hemma igen och man kan inte direkt säga att jag slappade;)
jaja jag orkar typ inte stava så himla rätt jag ät så trött så aj men aja oj aja xD
Ska fixa en header nån gång (som inte är idagxD)
men jag orkar inte sitta här ska gå till soffan och vara siccial :)
Menar inte att ni som läsr e ococciala ni e bara bäst och snälla mn jag orkat inte riktigt nu så vi ses.
eller jo jag ska bara skriva att jag har julshow på Maximteatern den 12/12-2011 så kom gärna och titta biljetter kan man nog köpa på en sida som heter Base23.se (min dansskolas namn asså)
fast jag vet inte om ni kommer och tittar så jag ska vara på föreställningen kl 18
oj jaja typ det kommer vara askul. ;)
jag ska till Thailand: 1/1-2012 så ni vet ja länntar asmycke det sk bli så kul
jag kommer även vara där på min födelsedag när jag blir 13 år<3
haha komiskt men det är fredagen den 13 i januarie som jag blir 13 i Thailand
Love youooooooooo!!!!
ses i nästa (förhoppningsvis lite roligare) inlägget :)

/Lilla jag
oj
/jag
oj
/linda xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0