Trött efter...


...som jag kom hem för ett tag sen från bowlingen med familjen - mamma.
Hon var hemma med Nooni.
Det gick ganska bra fast asså man kan inte säga vem som vann...
Det var såhär;
David,jag och Tor delade bana,
men David sköt så hårt att klotet inte ens behövde liksom "träffa" för de andra åkte med i "luftdraget".
Fusk tycker jag,vad tycker ni??
Linus och Freja hade en egen bana med "staket" så det kan ju inte heller riktigt räknas...
De skulle inte träffat ens hälften av gångerna utan staket. ;)
Då var det alltså jag och Tor kvar...
Hahaha men asså man kan inte säga på det vem som vann heller för jag ledde i hela slutet,
men jag gjorde inte en enda strike.
Det blev alltid en enda djävel kvar i vänstra kanten!
Bajs på den.
Fast i poäng tror jag jag vann(?)!
Sen efter det så åkte vi till donken och köpte dricka.
Jag min tjocka gris tog chokladmilkshake...
Har ånger nu... O.o
But that's life.
Hahaha ska göra som de senaste kvällarna och somna med hörlurar i öronen.
Nackdelen är att när jag vaknar så är både håret och lurarna ett enda fågelbo...
Men det är det väl igentligen värt(menar,vem kan slappna av om man hör sina egna tankar??).
Ingen kommer orka läsa detta...
Sov gott!
Vilken låt ska jag börja med?
Hmm kanske Fighter med Christina Aguilera??
Jaa...!
Puss!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0