dagens planer:

Hejsan!
Jag ändrade mig och messade Elle och jag ska dra till Grönan snart :D :3
Hahaha,ändrade planer!
Ska nog möta Elle i slussen.
Fick just veta att Moa och Razicka ska med oxå,fett najs sommar känsla asså! ;)
Men det var ngt om att Razicka skulle passa sin syster ett tag,
så vi skulle vänta lite men snart drar vi nog.
Wiiiiie :D
Ska kanske satsa på FrittFall först?
Eller Uppskutet?
Eller båda?!
Hahaha vi får se ;) :P
Det kommer nog bli en jättebra dag idag.
Hoppas ni också har det! :D
Men annars tänkte jag bara säga att det blir nog lite dålig uppdatering.
Har ju ganska mkt skoj pågång under mina dagar ;)
Jaja ska inte sitta framför datan mera!

Puss!♥
(min kamera har inget batteri så ni får ingen bild,men kanske via pixart sen!)


Kommentarer
A.T

Fin fin blogg!

2012-05-02 @ 15:39:37
URL: http://tawik.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0