Dålig uppdatering!

Hejsan! :D


Förlåt för några dagars dålig uppdatering!
Har haft en massa att göra och så...
Men mina senaste dagar har sett ut såhär;
På torsdagen hade jag koreografi lektion på Base23.
I fredags gick jag på Grönalund med Anosha,Nicolina,Alma,Elin,Moa,Razicka och Melika.
Efter det sov jag och Nico hos Anosha.
På morgonen när vi vaknade gick vi till Grönalund igen.
Sen åkte jag hem (efter att ha köpt en flyyyyyygballong!!! Ohjaaaaaaa!) och myste lite hemma.
Idag gick jag upp ganska tidigt och åkte till dansen och vi har jättemycket kvar innan showen så...
Sen skulle jag möta upp Katarina Vid typ Saluhall och påväg dit såg jag ridande millitärer!
Då skrek jag "ALLLIHOPAAAAA!SMAAAAAAAAAAAJL NUUU!!!"
Hahahaa!
Stackare!
Men aja jag ville ju inte ha sura gubbar på min bild!? :P
(ni får se en av bilderna längre ner)
Jag mötte iaf Katten sen och hennes kompis som hette Annika och var jättesnäll.
Vi gick jättelänge i gamla stan/kungsträdgården/smågatorna man inte minns namnet på. :question:
Sen så tog vi lite lunch.
Sen drev vi runt lite ett tag sen skulle Annika åka hem till Säffle igen så vi drog till Centralen.
Sen när hon hade åkt så hittade vi en Lindex så vi färgade mitt hår rosa och lila med "hår mascara". :rolleyes:
Det blev ju jääättefiiiint!♥ :love:
Sen hittade vi en staty med en gubbe som hade hörlurar.
Han hade dom för att dom höll på att bygga och spränga runt omkring honom,hehe. ;)
Nu sitter jag hemma och har ätit middig och myser.
Fixat lite pixart bilder till er:



Inte pixart men jaja.
Gubben med hörlurar iaf. :D



Första åkbandet...



Båda åkbanden tillsammans♥


Bild på frittfall från när vi köade :)



Körsbärsblommorna i kungsträdgården.



Millitärerna... :P Hahaha ser dom inte jääääääätteglaaaaaaada ut??! :D



Inte så fin bild men iaf så är det min flyyygballong ♥ :D

Puss! :love:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0