.





Kolla vad söt!!!! <3










1.Det finns ingen som vet exakt allt om mig. :S

2.Jagtycker synd om duvorna i Slussen och Gullmarsplan för ibland har dom inga tår. ;(

3.Jag får ont i magen av för mycket uppmärksamhet.

4.Jag var ett "sjukhusbarn" när jag var liten
(=fobi för det mesta med sjukhus)

5.Jag är rädd att jag ska bli sviken av alla.

6.Jag tycker små sniglar med skal är söta,stora är fula som stryk.

7.Ibland plockar jag fula sniglar i mormors trädgård,
och lägger dom i en påse med salt så att dom dör plågsamt.

8.Jag skämms när jag får beröm.

9.Har fobi för att stå på händerna.

10.Ibland undrar jag om jag är med i en film utan att veta om det,
och att alla andra har manus och repliker så dom vet alltid vad dom ska göra.

11.Jag hatar mina fötter.

12.Om ngn säger ngt snällt eller bra så undrar jag alltid om dom driver med mig,
ch alla andra ska skratta sen när jag är förnedrad.

13.Varje gång jag säger hejdå till ngn så kommer tanken att de kan dö närsomhellst,
ch försvinna ifrån mig för alltid,
å jag klarar ibland inte av att säga hejdå utan att gå undan och gråta sen av rädsla.
(DET VISSTE INGEN OM MIG)

14.Hatar att  hålla masken och inte visa att man bara vill storgråta,
och sen när ngn frågar
 "är du okej?" så bryter man ihop.

15.Ibland önskar jag att jag kunde
ta tag i folk och skaka dom
och skrika
"WTF is wrong whit you?!!"

16.Jag lägger mig ner och låtsas att jag är en morot ibland.

17.Hatar folk som är låtsas vara nöjda med saker jag har gjort åt dom,
fast dom igentligen vill spy.

18.Önskar att mina önskningar går i uppfyllelse.

19.Önskar att barbie kunde storgråta,
såatt det perfekt lagda sminket rinner ner i hennes smajl för att Ken varit otrogen.

20.Önskar ibland att folk inte visste ngt alls om mig,
så att jag hade en chans att välja vad jag vill att de ska veta,
när jag vet vilka som kommer svika och vilka som alltid finns,
och när jag vet vad konsekvenserna blir av det som jag berättar,
om ni förstår vad jag menar.

Ja,det var "lite" om mig de :S

Puss♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0