Have a bad day

Hejsan.
Nu sitter jag och nördar på fb...
Gud vad roligt jag har i chatten...♥
Haha.
Men idag gick jag inte på baletten för jag kände mig lite "SJUK".
Asså har saknat Molly jättemycket idag.
Brytit ihop flera gånger,usch jag hatar att bryta ihop.
Sen så blev jag förbannad på mina oknytbara skosnören så jag dampade
 mig bort till liljeholmen och köpte nya...
Köpte röda och vita...
Nu har jag dubbla snören i men det ser lite ut som Viking line båtarna eller julafton men det struntar jag i.
Jag gillar ju båda så so what?!
Men annars har jag ätit pizza till middag och tjockat mig...
har lite ångest nu men aja.
Har inget att säga nu så
Puss♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0