Hemma och myser <3

Hej alla glada!
Idag är en bra dag så jag hoppas att ni är glaaaada!

Här kommer lite bilder från idag,och några på Nooni från igår:



Igår sov Nooni på min säng <3
Om hon försvinner helt plötsligt så kan man oftast bara kolla in i mitt rum så ligger hon där och sover <3
Hahaha det ser jättemysigt ut! :3

Jag gillar inte migsjälv på bild men nu får ni en från när jag var påskkärring! ;)
UH vad den var ful men aja.



Herr Potatisnäsa och Fru Äggskalle <3
Dom var ett fint par men sen åt jag dom så dom dog.
Haha så söta!

Hittade den här parfymen i min garderob för en stund sen.
Ngn som vet vad den heter??
Vad finns det i min garderob??Allt,men inte det man söker! >_<
Men nu ska jag snart äta lite sen lunch.
Tror det blir nudelsoppa med räksmak det är jättegott <3 :3

Kramiz <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0