Jobbig dag... :thumbdown:

Hej på er!
Tänkte strunta i och blogga idag men nu gör jag det iaf.
Idag har det varit ganska stökigt,på sista lektionen så jag fick jätteont i huvudet... :(
Men sånt är livet...
Sitter och kollar på ett gammalt avsnitt av next top model...haha lite mobbad jag vet :P
Imorgon har vi studiedag så jag slipper skolan!!!
Wiiiii! :) :thumbup:
Vet inte vad jag ska hitta på då...kanske ngt med Anosha??
Vi sa att vi skulle kolla med varandra imorgon så vet inte än.
Haha shoppingsugen...! :D
Jag vill köpa nya skosnören till mina vita Converse,
för de är typ helt "glansiga" och knutarna håller sällan(eller aldrig)hela vägen till skolan ens.
Kanske färgade skosnören?
I vilken färg då?
Haha jag och mina frågor :P



Får se lite.
Åh,ikväll kanske jag kan göra premiär på "glassaffären"??Dax nu kanske??








Haha får se...
Vad tycker ni? :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0