Missförstånd!

Hej på er!♥
Hahah förlåt om ni trodde jag var leddsen i förra inlägget.
Men jag var inte ledsen så att jag grät,
men jag kännde mig lite nere bara så det var så jag fick idén till bilden.
Ja alltså,jag var inte ledsen på riktigt.
Det var bara ett missförstånd.
Mitt fel! ;)

Men till nyheter:
Jag har klippt mig nu!
Hmm ska jag säga hur det blev nu eller ska jag vänta för att retas lite??
Haha jag är ju en ängeldjävul (ellerhur Lova♥)?!
Jag väntar...hehe men vissa av er kommer ju se i skolan men hehe er andra är det synd om... ;)
Men jag är jättenöjd med resultatet så det är ju bra? :D

Men ni kan få en bild på...hmm vet inte?
Inget roligt inlägg utan bild ju?!.
Okej ni får en suddig bild på mig och Molly♥
Guuuuud vad jag saknar! ;(

 
:love:
Men jag har ju Nooni och jag är säker på att Molly skulle ha viljat att vi tog hand om Nooni♥
Men vi hörs!
Puss på er!♥


Kommentarer
SARA'S HEMLIGHETER

sv; tack så mycket! nej, jag kommer nog inte att lägga ut en bild på mig på bloggen :) inte som jag känner just nu iallafall, men vi får se :)

2012-04-20 @ 16:24:01
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0