Påsklovet startar!<3

Hejsan på er!
Har ni haft det bra idag??
Jag har haft en ganska okej dag.
Idag var Lova tillbaks i skolan och då blev jag jätteglad!<3
Vi gjorde påsktuppar på näst sista lektionen och det var ganska kul.
Lova gjorde en ballong som hette Felicia men hon dog. *smällde*
Då höll vi en kort begravning,sen ställde vi hennes kista vid dom andra tupparna i utställningen.
Min tupp blev ganska ful men det gör inget.
Ni kanske kan få en bild på den sen.
Jag döpte henne förresten till Märta.
Hahaha så fint! xD
På spanskan så hade vi vikarie och då fick vi göra en massor av korsord på spanska.
Det var ganska lätt.
Sen fick vi äntligen lov!!!!
Det första jag gjorde på lovet var att gå på toa. :D
Sen åkte jag bussen hem.
Det var en galning som körde så alla gamlingar med rullator ramlade på varandra när han bromsade.
Sen vid skanstull var det en tant som gick fram till han som körde och klagade.
Kan ni gissa vad han sa??
Tanten:-Vilka dåliga inbromsningar du gör!Det borde inte vara tillåtet!
Chauffören:-Vad skulle jag ha gjort då?!Kört rakt fram och krocka?!!!!
Jag blev så upprörd så jag var nära på att skrika:
NEJ MEN MAN KAN KOLLA ORDENTLIGT ELLER ÅTMINSTONDE SE VAR MAN KÖR!!!!!!!
Jag ångrar mig att jag inte gjorde så men åandra sidan skulle alla i bussen stirrat på mig.
Jag gillar inte oförberedd uppmärksamhet då blir jag nervös och får ont i magen.
Blööö.

Nu har det blivit ett för långt inlägg som ingen orkar läsa igen...hehe.
Men puss på er mina varma kakor<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0