Passar Nooni...

Hejsan på er!♥
Nu sitter jag hemma och vaktar Nooni(som ni kanske förstår,haha) :D
Resten av familjen är utspidd;
Mamma jobbar,Linus är i skolan,Tor vet jag inte och David är på utvecklingssamtal med Freja.
Jaha.
Jag kvar då :P
Har glömt bort att säga det förresten men har beställt ett guldkort förra veckan,
det ska komma typ torsdag :D
Idag i skolan gjorde jag ett nationellt prov i muntlig engelska...
Tror det gick sådär faktiskt,haha,
jag är verkligen jättedålig på att prata engelska inför lärare och i prov. ;(
Haha jag och Lova kom i samma grupp igen?!
Alla muntliga/grupp prov har jag och Lova kommit i samma grupp.
Men oj vad intressant för er??
Haha måste passa Nooni lite nu! :D
Puss!♥


Haha vad söt! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0