Regnigt idag :(

Mm.
Idag har det regnat hela dagen hos mig.
Huhuhuhu...Blä på regn!
Har det regnat hos er??
Men annars har jag inte så mycket att säga.
Eller jo på lördag så kanske jag ska sova hos mamma (där jag är nu alltså).
Fast det är inte säkert för jag måste ju fråga pappa först...
Anledningen till det är att Mamma och David ska kolla på en ny båt,
nere i...kommer inte ihåg men tror det var skåne?
Aja någonstans iaf och då kunde de inte ta med Nooni på hotell(hon är inte rumsren!!)
Så då skulle kanske jag vara vakt.
Ser fram emot det,menar,vem vill inte ha lite extratid med sin übersöta valp?
Men problemet är att jag inte vill sova i ett stort bigbigt hus helt forever alone...?
Klart,det är ju inte läskigt,det är ju mitt hus. ;)
Ska se om ngn av mina bff vill sova här med mig?
Messa då!! :D
(Det blir pizza och om jag (mirakulöst)lyckas lära mig att sätta på film,så blir det film oxå)
Hahaha,vi får väl se...
Men Nooni skulle nog bli jätteglad för som ni vet så brukar hon krypa upp i min säng och somna,
och en hel natt?Det kommer vara som ett paradis ... ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0