Rolig dag!

Hejsan! :D
Idag har jag inte hunnit blogga förrän nu,men det gör nog inget eller :question:
Har haft jättekul med Natalie,Elle och Lova!
Orkar inte berätta allt vi gjorde men det slutede med solning strax utanför Eriksdalsbadet... ;)
Har precis fixat lite nytt nagellack på mina(tyvärr jättefula)naglar.
Orkar inte fixa bild nu direkt och jag har målat lite olika på alla och så,men kanske bild imorrn?
Förresten så kommer jag bara kanske kunna blogga något imorgon för jag har ju balett♥
Känns som om det var jättelänge sen?
Egentligen inte menmen :P
Kom just på att efter mitt utvecklingssamtal på torsdag så har jag koreografilektion på Base23 så drar dit då.
Längtar till fredag för jag ska till Grönalund då och sen sova hos Anosha :)
Wiiiiiio jag kommer ha en bra vecka! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0