Snart till baletten!

Hejsan! :D
Igentligen har jag inte tid att blogga nu,men jag gör det ändå :3
Ska snart dra mig bort till Base23 och dansa balett!
Idag slutade jag typ 13:10 så jag och Anosha åkte till Hemköp.
Men idag hade dom ingen provsmakning,haha,blev fett besviken... ;(
Men vi köpte fralla där så... ;)
Sen tog jag bussen hem och sjöng falskt hela gå-vägen!
Men det gjorde nog inget.Hehe.Hoppas jag.
Annars så på Fredag(se Fredag med stor F) så blir det premiär på Grönalund med sötnosarna!♥
Åh vad jag längtar!
Håller tummarna för att det kommer i brevlådan hemma hos pappa!
Just nu är jag hos mamma men jag beställde kortet hos pappa,
så om det kommer idag så kan han ta med det till utvecklingssamtalet imorgon och då får jag det då.
Annars så ska jag hemta det på Fredag med Anosha och lite saker jag kan behöva när jag sover hos henne,
sen ska vi äta på Mc Donald's tror jag,sen till Grönalund!!♥
När vi är där ska jag köpa en FLYYYYYYGBALLONG!!! :D
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!♥
Jag ♥ flygballonger!
Nu har jag inte tid att blogga mer sorry och ingen bild idag heller!?
Uh vad jag är dååålig!
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0