Upprörd...(-medans jag skrev så ändrade rubriken då!)

Hejsan!
Idag känner jag mig fräsch och frisk!
Hahaha ingen bryr sig men...
Jag kom hem för en stund sen från Nelly,Emma och Sofia,vi hade jättekul...
Hahaha vi checkade deras egen "TV program" som dom hade gjort och det var jättekul!
(Fin svenska jag kan?!)
Men jag har ju överkontrolerande föräldrar så jag var tvungen att gå hem 21:15...
(Tidigast av alla även om jag är ett år äldre än de!)
Hahaha nöööööörd...!
Men imorgon går jag nog till dom oxå eller så stannar jag hemma,
fast det lutar mest mot att jag går till dom.
Sen på kvällen iaf så ska jag bowla med familjen,det blir väl ganska kul,antar jag...
Uh en person sa en sak som gjorde mig upprörd och det får inte gå ut över er så puss.
Nu känner jag mig inte fräsch


Kommentarer
Anosha

Hur är det ?? Finns Om du vill prata eller så :) <33333

2012-04-11 @ 23:40:43
URL: http://myworldspace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0