Upptagen dag!

Heeej!♥
Förlåt att jag inte hunnit blogga förrän nu men har haft fullt upp idag!
Men på morgon så vaknade jag typ 9(?) och åt lite frukost och fixade mig.
Sen drog jag till Base23 och dansade järnet :D
Har show 10-11 Maj så nu är det övning som gäller!!!!!
Sen efter dansen så  var det sång/teater och det var väl kul men jag var himla trött på slutet :P
Efter det så åkte jag hem och åt lunch och dushade en snabbis.
Hahaha,sen stannade jag hemma en stund med en diaréig hundvalp.
Euuuuw! INTE FRÄSCHT!!!!!
Sen kom resten av familjen hem och tog över,haha.
Jag gick till Nelly där Emma också var och vi gjorde typ ingentig men det var kul ändå.
Jag var där tills jag måste äta middag men sen gick jag tillbaks igen senare :)
Vi spelade typ "tjejfotboll" jag och Sofia(som kom sen),Nelly och Emma kollade bara.
Det var jättekul för vi larvade oss jättemycket,hehe :P ;)
Sen kom killarna och ville vara med men då slutade vi,haha vi är ju bäst?? :D
Innan spelade vi lite "riktig fotboll" med random snubbar som gick i Nelly och Emmas klass men det var boooring.
Som ni hör: en upptagen dag!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0