Vad jag gjort idag:

Hej på er!
Idag hade jag som sagt inga planer så jag tog dagen som det kom ;)
Först läste jag en stund sen blev jag lite trött och grinig.(då var jag hungrig,haha)
Så jag fixade en snabb men väldigt god lunch:
Typ tacos utan köttfärs?
Haha det var gott iaf :D
Sen åkte jag,Freja,hennes kompis Nova,David och Tor och köpte godis och glass.
Sen när vi var hemma igen så satte jag mig framför datan en stund.(tänkte blogga men jag gjorde aldrig det)
Då kom mamma in och frågade om jag ville följa med och hämta Linus på något kalas och jag följde med.
Hahah,hade ju inget bättre för mig direkt :P
Så jag följde med och sen skulle Linus köpa godis så då åkte jag till affären för andra gången idag.
Mmm vilket roligt liv jag har... :P
Men nu sitter jag hemma och såsar igen,som en soffpotatis :bigeyes:
Men nu ska jag fräscha till mig lite och duscha och så.
Puss!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0