Amen tjenare bloggen !

Tjenare bloggen det här är Anosha som tjuvbloggar på Lindas blogg eftersom att jag såg att hon inte har bloggat något så jag tänkte att ni ska få något att läsa ! :O
Men hur som helst har vi en ganska bra klass med 1000 snälla personer , dock sitter jag brevid en sjukt skum person :O Det är fan synd om mig jag fick sitta brevid en konstig person i förra klassen också men hur som helst har vi fått en masa awesom vänner som är helt awesom :D 
Idag var den första dagen som vi går enligt schema :O 
Men hur sm helst ska vi få datorer snart så det längtar man ju till , dock får man inte logga in på fb och sånt på den men det gör inge :)
Nu sitter jag i alla fall hemma och bloggar fårn min fin fina mac som jag inte skulle klara mig utan och så lycnar jag på musik , kollar runt på lite kläder på nätet och sånt :) 
Men imorn ska jag och Linda dra till vår gamla skola och göra något med Lova sötisen sen så hoppas jag att vi ser några andra fin fina personer där också :P
Imorn är i alla fall första dagen som vi ska ha våran inriktings lektion eller vad man ska säga så vi får hoppas att det går bra !
Nu ska jag ta och göra lite andra saker :)
Puss <33 
 
PS . Sorry Linda men om du läser detta så ska du veta att jag var tvungen :0En fin fin bild på alla söta tjejor som jag saknar otroligt mycket !
Och så kommer det en bild på sötaste Linda :P
Och så får ni en ganska ful bild på mig :O
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0