Andra dagen i skolan♥

Hej♥
Andra dagen i skolan "avklarad" då. :D
Igentligen kan man inte säga avklarad som om det var jobbigt,
för det var det inte... ;)
Faktiskt är det en ovanligt bra dag idag.
Upptäckte en massa nya roliga människor i klassen och så.
Känns så mycket bättre än förra skolan haha ;P
Saknar dock alla mina kompisar därifrån :'(
Men ärligt så är jag skitnöjd med schemat.
Börjar som tidigast på hela veckan 08:30.
Resten är senare. Dock slutar jag 15:55 en dag...
Fast det gör inget,jag har ändå inget annat att göra för jag har dans sen efter. :D
Men hur har eran skolstart varit??
 
Bjuder på två bilder från Spanien haha ;O
 
 
Jag spelar död..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0