ANOSHA IS IN THA HOUSE :P

Hejsan svensan , Anosha is in tha house :P
Hehe just nu stter Linda och tar massa bilder på min mobil så jag tänkte ta och blogga lite , hehe !
Men hur som helst har vi haft det awesom idag ,så jag tänkte ta och berätta för er om vad jag har gjort idag :P
Min dag började med att jag vaknade och sen lg jag i min säng och läste ett ta sen drog jag och fixa frukost :O 
Efter frukosten dushade jag och fixade ihop en massa saker om jag trodde att jag behövde ha med mig till Linda sen drog jag hem till Linda :P
Sen så åt vi lunch och badade vi och så badade vi lite mer och sen så tog vi en massa kort  under vattnet och sen fixade vi till oss och sen åt vi bullar och sen höll vi på med datorn och sen så åt vi middag och nu sitter vi här :)
Men hur som helst ska vi ta och kolla på film nu och sen så ska vi ntagligen kolla på fler filmer och sen tar vi nog och sover efersom att v måste vänja oss nu när vi börjar skolan !
Men nu ska vi ta oc ha lite kul (som vi altid har) så det så !
Och jag måste säga att jag hatar mitt nya schema eftersom att jag börjar typ 8:00 alla dagar förutom torsdag som jag börjar 8:30 och på fredag börjar vi 9:00 , vrldens sämsta schema jag vet :O
Nu ska vi i alla fall dra och ha kul !
PUSS 
Och här bjuder jag oh linda på några fin fina bilder !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0