Skolstart idag..

Hej♥
Idag började skolan...
Ny skola och allt,hoppas det blir bra. :D
Men vi började kl 12 så det var soft sen var vi där en timme bara så ja. 
Inte mycket skola direkt.
Vet inte vad jag ska säga om dom andra i klassen än,har inte pratat så mycket än haha ;)
Tänk om nån blir min vän och sen nån gång i framtiden läser dom dethär..?
Fin början liksom?! ;P
Men hursomhellst drog jag och Anosha till nacka forum sen och åt subway♥
Det regnar nu men asså jag vill bada i poolen!
Men det är typ bara 22 grader :/
Imorn blir det skola kl 9 och sen blir det typ namnövning hela dan..
 Dom sa att vi skulle öva på att uttala allas namn!? :O
Men på fredag blir de Skansen och sen helg,ganska slappt faktiskt..
Måndagen efter är det friidrottsdag (ganska okej).
Men på tisdag,då börjar riktiga schemat :/
Jag har ju överlevt mitt liv hittills så jag överlever nog ;)
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0