Skype fail...

Hej av nån anledning är texten lite knäpp idag ;P
Men jag och Anosha sov till halv tolv idag ja vad mysigt haha :D
Men vi kollade bara på en film igår sen försökte vi skypea me nåra men internet var trasigt så den fick damp omg :O
Men jag och Anosha skypeade med Lova aldeless nyss men sen råkade vi gå för långt bort så internet försvann omg :O :P
Men hon fick se lite av mitt hus haha ;O
Men nu ska vi typ skaffa oss lite liv.
OMG vi har sovit bort halva sista dagen på sommarlovet dats sorgligt i tink ;O
Men nu ska vi ha roligt haha :D
Men imsorry for the picture at me yesterday ;P om jag är så duktig känner jag... ;)
Men nu ska vi göra nåpt så PUSS
Jaa vad fint :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0