Förlåt _ Igen

Asså guud vad jag är dålig på att blogga!
Men jag har inte haft tid riktigt... ;P
Men imorrn ska vi ha natoinella prov i skolan så hoppas det går bra,men det känns som det iaf.
Nu ska jag typ snart äta men annars händer det ingenting speciellt.
Min kamera är hos mamma fortfarande,men sen kommer en B I L D B O M B!!!
Med alla bilder som jag tog i thailand och hela alltet föresten.
Haha ni får hålla er ett tag till,för jag kommer till mamma på fredag.
Sen senare ska pappa fixa så jag kan åka efter sju på mitt busskort och på helgerna.
Imorrn är det föresten balett så jag måste fixa mina balettkläder tills dess...
det kan jag nog göra då.
Hoppas jag.
Men usch jag mår inte så jättebra asså typ förkyld. Blä
Men imorrn är det som sagt nationella prov för alla 6or så då får jag masa mig till skolan iaf.
Föresten har jag läst en jättebra bok,
som heter Evermore och det är den första av 6 böcker så jag väntar på nästa.
Verkligen läsvärd!!
Idag har jag på¨mig:
En tröja som är frå med glitter på från turkiet(nej,jag har inte vart där!),och byxor från gina tricot,davids sockor,körsbärsstrumpor och tre halsband och 6 armband .











men nu ska jag säga det vanliga:

PussPuss


//Linda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0