Tandläkare idag!

Yeah!
Änligen fredag!!

ÅÅÅÅÅh vad skönt!
Men det har ändå varit en rätt soft dg i skolan.
Idag blev jag gladast för:Att jag tror det gick jättebra på spanskaförhöret,
Parfymen av Lova,Mascaran från Natalie och berömmet av tandläkaren.
Som ni hör har jag vart hos tandläkaren idag och det gick på mindre än 5 minuter ,och då får man ju va nöjd... :)
Sen så gick jag till skolan och hade en ovanligt bra dag faktiskt,utan ngn speciell anledning.
I veckan så har jag varit hos pappa sen i tisdags för då skulle han med till läkaren tidigt på morronen efter,
och sen så blev freja magsjuk så då stannade jag och sedan kom också linus till pappa,
fast vi skulle egentligen hit först idag.
Hoppas vi kan vara hos mamma lite extra ngn annan gång.
Sorry för låg uppdatering men har haft det stressigt med läkartiden och annat tjafs.
Faktiskt är jag stressad nu med!
Eller lite så stavningen blir väl sådär men det är bara att bita i citronen.
Men pappa ringde för ca 30 minuter sen och sa att vi skulle äta buffet på Olery's (stavning!!!!!!!!)
och att vi skulle ses där och jag och linus åka kl 16:00 så ni ser ju när dettta är utlagt att jag failade lite... :P

Ja men min kamera är hos mamma så det blir inga nytagna bilder sorry men måste dra nu puss!!!



//Linda & Elvis
(stolt,men det var jag som döpte honom när han var kattunge,innan jag sett honom irl ens!
Såg en bild och ba "han ser ut som en Elvis"!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0