Trött,tröttare,tröttast=jag

Haha ja ni hör ju på rubriken.
Jag är jätetrött och tänkte bara skriva ett snabbt inlägg där jag berättar lite om kvällen och morgondagen.
Ikväll så åt jag våfflor med familjen och det var otroligt gott,
men jag glömde att fota det så det kommer inga bilder på det.
Sen fick jag en massa gelehjärtan av mamma som var skitgoa och sen såg vipå wipeoute.
Jag fick två röda rosor av min kille enligt mormor.
(asså David/bonuspappa)
Jag förklarar det imorgonbitti.
Om jag glömer så kommentera så jag skriver!
Ja och sen är det väl typ "nu" när jag sitter på min obäddade sän i mitt stökiga rum i ingenmansland^^
haha nej men först loggade jag in på Moviestarplanet och raderade mina tre djur,
för de var bara slöseri med pengar,dessutom var de sjuka av att jag inte tog hand om dem.
Jag köper nya om jag saknar dem.
Min gubbe heter Likes Afrika i lvl 5 för er som undrar.
Nu borde jag packa mina danskläder för imorgon men det orkar jag inte så det gör jag imorgon med.
Justdet!
Imorgon på morgonen ska jag möta Anosha i slussen 07:50 så jag måste upp ca 05:50 för att städa och fixa för sen har jag dans resten av veckans kvällar.
Men ja sen ska vi väl dra till "the rest of our life"
Skolan tar ju aldrig slut känns det som!
Haha men kompisarna är ju tur att man har.

Sen är det väl skolan som gäler tills vi slutar. Jag kommer inte ihåg när.
Men sen ska jag väl panikåka hem och ta typ en macka och sen dra på mig danskläderna,öva en typ 10 minuter med dåligt samvete,tjata om skjuts till bussen och sen åka till baletten.
Najs!!^^
Haha men det är skitkul med det faktiskt.
Ja sen blir det väl den vanliga frågan:
-Är det här eran enda danslektion för idag?"
och så kommer vi sucka och säga att ja det är det och då säger våran lärare Miranda att då kan hon köra totalslut på oss.jaha jag vet redan hur dagen blir.
Men man kan ju uppleva den också :D

// Linda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0