Hos mamma

Hejsan!
Är hos mamma nu efter en dag i skolan.
På en lördag!
Det var öppet hus,men vi får ledigt på måndag.
Iaf så har jag öroninflammation,så jag gick till doktorn och blev skickad till en akutmottagning och så "dammsög"
doktorn mitt öra och det gjorde så ont så jag grinade.
Jag fick medicin men hittills är den ingen skillnad alls.
Lite trist och irriterande för jag kan inte höra riktigt på det vänstra (med öroninflammation).
Jaja,vad hade jag väntat mig?
(Jag fick den ju Torsdag Den Tolfte som är och förblir min otursdag)
Så jag har haft öron.ftn i lite över två veckor nu.
Skit.
En gammal bild som jag blir varm ocg glad av:
Linda Norén
Här ser ni vad jag gjorde i Thailand!
1:a på häftiga upplevelselistan!
Ska äta chokladmousse och se på utmanarna som blir krossade i alligatorerna!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0