*real world

Jag har inte orkat blogga så mkt men ja,
det kommer nog vara så ett tag; jag är lite Lost efter att ha kommit hem igen.
Vill inte riktigt tillbaka till den vanliga vardagen;vaccinering,prov,nationella prov,dans,
att liksom bara göra samma sak varenda skitiga dag.
Det räcker inte längre.
Samma skola.
Samma sömnproblem.
Samma jag-orkar-inte-bry-mig-värld.
Varenda vardag ska jag gå till skolan,öppna samma dörr,sitta på samma plats,gå och smaka på lunchen,gå till klassrummet,gå hem,äta macka,läxor,städning,dans,duscha,middag,sova.
PRECIS SOM VARENDA VARDAG DOM SENASTE 6 ÅREN.

1.vakna
2.överlev
3.somna igen


Jag har kompisar och dom e bäst.
Tro inget annat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0