Dålig blogging.....

Jag är jätte ledsen eftersom att jag inte bloggade något imorse men jag hann inte :(
Men vid tolv eller något drog jag int till stan och mötte upp sötaste kusinen och vi drog och kollade runt på en massa olika saker men hur som helst hittade jag två fin fina saker som jag köpte , bild kommer imorn !
Men nu ska jag ta och lägga mig eller ja snart så att jag inte vaknar vid typ ett eller något sånt imorn , för det kan hända om jag somnar för sent :O
Men imorn lovar jag att jag kommer bloga något vet dock inte om jag bloggar på morgonen eller sen liten senare på eftermiddagen eller så men jag bloggar i alla fall :P
Och sen så ska jag dra in till stan och köpa ett par fin fina ballerinor som jag hittade idag men eftersom att jag inte hade med mig alla mina pengar kunde jag inte köpa dem :(
Men hoppas att dem har kvar min storlek :P
Kramizzar // Gästbloggaren Anosha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0