Hur man monterar 65tums tvar.

Hej♥
Drar till Säffle snart med bilen.
Om ni undrar vad jag gjorde igår så kan jag säga att hela min familj stod och monterade en tv på väggen
-Hela dagen!
Asså först så gick det inte att borra med vår borr,vi gick och köpte ny.
När vi hade gjort det så borrade vi.
Fast det råkade bli förstora hål...
Vi fick gå tillbaks och köpa nåt som gjorde hålen "Mindre".
Sen så hade vi äntligen fått fast själva "krokarna" som man hänger tvn på på väggen.
Sen när vi skulle lyfta upp tvn (som väger ca 60 kg!!) så sitte ett vattenpass som är inbyggt i krokarna ivägen.
Vi får montera om krokarna på tvn.
Sen ska vi lyfta upp tvn igen.
Men då är skenkroksaken som man sätter på väggen sne,det blir 2mm fel,tvn går inte att sätta upp.
Vi sätter ner tvn och böjer ut kroksaken.
Försöker igen-nu är det kroksaken på tvn som inte vill kroka i väggsaken.
Vi tar ner tvn igen och böjer saken på baksidan av tvn.
Försöker sätta upp tvn igen, men den vägrar kroka fast i typ en halvtimme.
Sen satt det fast så den går inte att rubba.
Fast det är rätt så bra,för på väggen bakom tvn så blev det två bigbigga repor från ett par skruvar i tvn.
Fast dom syns nästan inte om man inte tittar från sidan...
Och sen kom det väl typ 10000 svordomar oxå.
Det är så man monterar tvar på väggen.
Men nu har vi en 65 tums tv med 3D!
Haha,vem vill se skräckfilm hos mig...? :D ;)
Ni kan få en bild nån annan gång,jag måste packa nu till Säffle.
Puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0